maandag 20 december 2010

Beste allemaal ,

De pluim staat op mijn hoed !!  Het was voor mij een totaal onbekende prijs.En nu staat de prachtige trofee al op mijn kast.
De uitzending van studioTVL, met de uitreiking van de prijs, staat op de blog:

Ik wil hiermede iedereen van harte danken die daartoe heeft bijgedragen.
Vooreerst diegenen die mij hebben  voorgedragen .Ook dank aan allen die geholpen hebben bij de verspreiding van de nominatie en de oproep tot stemmen. En natuurlijk niet in het minst al diegenen die op mij hebben gestemd !!!!

Dankzij deze prijs kunnen we weer een stap zetten in de capaciteitsopbouw van Nalou.

Van harte ook een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig 2011!


Vele groeten
mariejeanne


Projectrekening bij de Koning Boudewijn  Stichting
000-0000004-04, L82132 Kattendans vzw